سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جزئیات دیدار عارف با روحانی



معاون اول دولت اصلاحات در دیدار با روحانی با تاکید بر همکاری با دولت یازدهم گفت: فضای خوبی را که در کشور به وجود آمده پاس بداریم و همه باید تلاش کنیم دولت یازدهم موفق شود تا بتواند مشکلات را کم کند.

  به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عارف یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرده بود، امروز شنبه در دیدار با رئیس جمهور منتخب درباره وضعیت کشور و شکل دولت جدید بحث و تبادل نظر کرد.
 
 محمدرضا عارف در تشریح دیدارش با رئیس جمهور منتخب به رفاقت 40 ساله‌اش با دکتر روحانی اشاره کرد و گفت:جلسه امروز جلسه دوستانه‌ای بود و نقطه نظراتم را درباره دولت مطرح کردم و اعلام آمادگی شد در هر زمینه ای که دکتر روحانی تشخیص بدهد هم خودم و هم تیمی که با من همکاری می‌کند به دولت کمک کنیم و ایشان هم از این موضوع استقبال کرد.
 
وی خاطرنشان کرد:در این جلسه مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفت و مروری هم بر وضعیت کشور شد.
 
معاون اول دولت اصلاحات در این دیدار که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد، بار دیگر پیروزی وی در انتخابات 24 خرداد را تبریک گفت و برای روحانی و دولت یازدهم آرزوی موفقیت کرد.
 
عارف در این دیدار با تاکید بر همکاری با دولت یازدهم گفت: فضای خوبی را که در کشور به وجود آمده پاس بداریم و همه باید تلاش کنیم دولت یازدهم موفق شود تا بتواند مشکلات را کم کند.
 
روحانی نیز با تشکر و تقدیر از عارف برای وی آرزوی موفقیت کرد.



کلمات کلیدی :