سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسن روحانی، باعث هجوم گردشگران به ایران می شود؟



دیلی تلگراف نوشت: مجریان برگزاری تورهای گردشگری امیدوار که انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران مردم بریتانیا را به سفر به این کشور زیبا ترغیب کند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، آژانس های توریستی در بریتانیا اظهار امیدواری کرده اند که انتخاب حسن روحانی میانه رو به عنوان رئیس جمهور منجر به بازگشت و احیای گردشگری ایران و البته لغو ممنوعیت سفر به ایران توسط وزارت خارجه انگلیس می شود.

شرکت هایی از جمله وایلد فرانتیرز و ورود اکسپدیشنس که تورهای گردگشری به مقصد ایران برگزار می کنند بر این باورند که روحانی می خواهد رابطه ی ایران با غرب را بهبود ببخشد.

آنها امیدوارند که این انتخاب باعث ایجاد جرقه هایی برای افزایش سفر به این کشور شود.

جیسن بلبالی مدیر شرکت وایلد فرانتیز می گوید: اکثر مردم خواهان اصلاحات هستند.

وی افزود: هنوز اول راه است و ما نمی دانیم که این مرد چگونه خواهد بود اما امیداوریم که موجب ایجاد فضایی مناسب برای توریست ها در ایران شود.

بلبالی ادامه داد: اکنون وضعیت خیلی آرامتر است اما بی انصافی است که وزارت خارجه انگلیس توصیه می کند که به هیچ نقطه از اینران سفر نکنید.

وی بیان داشت: ما در حال مذاکره با وزارت خارجه برای لغو ممنوعیت سفر به ایران هستیم.

گردن استیر مدیر شرکت ورد اکپسپدیشن می گوید: تمام کسانی که به ایران سفر کرده اند از شدت استقبال و رفتار دوستانه مردم این کشور شوکه شده اند. البته ناگفته نماند که این کشور به طرز غیرقابل باوری زیبا است.



کلمات کلیدی :